dimarts, 27 de gener del 2009

Neix el "culdelalleona"

Sí. Per fi, avui 27 de gener de 2009, i jo enmig dels meu primers exàmens a l'UdG, enceto el nou bloc gironí que causarà sensació a Girona i comarques. Despés d'haver-me estat viciant durant setmanes a d'altres blocs d'amics, coneguts i algun desgraciat he decidit crear-me el meu propi bloc. La intenció del "culdelalleona" no és més que escriure de tant en tant i quan em vingui de gust o tingui alguna cosa a dir. Però no em vull allargar ni us vull avorrir, us deixo per avui, i quan acabi exàmens ja encetaré un nou post per anar fent ambient al bloc...

5 comentaris:

  1. jajaja!
    ja veig que fas molt de cas al que et diu el verduler nº1!
    Felicitats i a veure si ens inspires!

    ResponElimina
  2. Rafel!!! Ets l'amo!!! M'encanta el nom!!! Friso pels teus posts!! Això de verduler n1 ha quedat una mica màricon... t'encanta gaylo!!!

    ResponElimina
  3. Et passaré una foto del nou jugador del Girona, en Hiroshi aquell, fent un petó al cul de la lleona.

    ResponElimina
  4. Estàs piradíssim!! Però........... m'agrada!!!

    ResponElimina
  5. "quan acabi exàmens ja encetaré un nou post per anar fent ambient al bloc..."

    fa dies que has acabat, està de puta mare fer-se un bloc però és que l'has deixat abandonat abans de començar!

    busca la inspiració en les drogues si fa falta!

    ResponElimina