divendres, 6 de febrer del 2009

Raig de llum, il·lumina'm, treu-me el fum

No és que hagi estat vint dies seguits sense parar fent exàmens. Vaig prometre un post tant bon punt acabés d'examinar-me i no he complert. Culpa meva. Sóc el primer culpable, com també sóc el primer culpable de no tenir una inspiració mereixedora de plasmar-la en un post. Sabia que em passaria, però no esperava que pogués passar tan aviat: he de fer un segon escrit i ja se m'han acabat les idees (sí, ja sé que n'hi ha moltes, però les poques que se m'han acudit eren poc consistents). Em trenco el cap sovint pensant què puc escriure, però no em vull amargar l'existència perquè avui o demà no em surten les idees pel post...ara que hi penso, des que tinc bloc -una mica abans, de fet- tinc una espècie d'adicció que gairebé no em deixa passar un dia sense llegir algun bloc! merda, ja m'hi he enganxat.
PD: gràcies a la pàgina web que em va recomanar en Marc (www.goear.com) estic redescobrint moltes cançons que creia desaparegudes, us la recomano.
PD: em sap greu un post tan insípid (ja ho he dit)

1 comentari: